sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Kukkarenkaita ja ehkä myös pientä kateutta


Kukkarenkaat kahdella eri mallilla on tämän vuoden ensimmäinen valmistunut korutilaustyö. Turkoosin renkaan kanssa takkusin oikein kunnolla ja purin enemmän kuin koskaan aiemmin. Mutta nyt se on hyvä ja kehtaa tyytyväisenä lähettää.

Vaaleanpunainen kukkakoru ns. vanhalla kukkamallilla. Näille pitäisi jo omat nimet keksiä, helpottaisi sekä minua, että tilaajia.

Turkoosi-harmaa kukkakoru ns. uudella mallilla.

Vaikka turkoosin sävystä pidänkin, niin vaaleanpunaista kukkakorua ei kyllä herkkyydellään ja pienellä romanttisuudellaan voita minun mielessäni mikään. Suutarin lapsella ei ole kenkiä, eikä vielä minulla omaa vaaleanpunaista kukkakorua vaikka olen niitä monta muille tehnytkin. Asia on pakko korjata, vaaleanpunainen kukkakoru on minulle se täydellisin kevät- ja kesäkoru!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti