maanantai 19. tammikuuta 2015

Perinteinen vai moderni lehdenlukija?

 
Simply Crochet-lehti on minulle uusin lehti-ihastus, mutta sen hyppysiin saaminen ei ollutkaan niin helppo juttu. Sen saa ostettua e-lehtenä edullisemmin, mutta minä en vieläkään ole niistä innostunut. Paperisesta käsityölehdestä on huomattavasti kivempi seurata ohjetta kuin puhelimen näytöltä ja artikkeleita helpompi lukea, kun ei tarvitse siirrellä sivua eestaas puhelimen näytöllä. Kyseisen lehden löytäminen lehtihyllyiltä ei niin helppo juttu ollutkaan, vaikka käytiin kiertämässä kuukauden aikana lähes jokainen lehtipiste Oulussa, joissa lehteä olisi pitänyt valikoimassa olla. Niinpä tilasin lehden suoraan briteistä itselleni joululahjaksi tarjouksella, joka taisi muuten olla tammikuun loppuun saakka voimassa. Lehti saapuu minulle n. 2-3viikkoa julkaisusta, mikä on parempi kuin se nykytilanne, että briteissä on jo uusi lehti julkaistu ennen kuin sitä edellistäkään on täällä lehtihyllyistä löytynyt.

Kumman sinä valitset, perinteisen lehden vai e-lehden?

Pieni kurkistus siitä, mitä on pikkuhiljaa valmistumassa. Tämänkin ohjeen muuten löysin Ravelrystä puhelimella, mutta ohjetta luen silti tulostetusta versiosta....


8 kommenttia:

  1. Ehdottomasti paperinen on parempi, vaikka paljon netissäkin (esim. Raverly) seuraan. Mulle on kans tullut tuo Simply Crochet - tykkään kovasti, vähän erilaista juttua kuin kotimaisissa lehdissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen nyt muutaman e-lehden lukenut ja ihastuin. Vuoden tilaus tehty, mielenkiinnolla odotan mitä kesälehdistä löytyy!

      Poista
  2. perinteinen ehdottomasti. Mun kauhuskenaario onkin, että paperiset lehdet ja kirjat lopetetaan. Ei kiitos, pysyköön elämässäni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olisikin kamalaa! Näytöltä kirjan lukeminen olisi silmiä väsyttävää, ja mitä tapahtuisi kirjastoille, hui!

      Poista
  3. Lehdestä on mukavampi selata. Neuleohjeita kyllä enemmän netistä ostelen ja tulostan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohjeita minäkin olen netistä ostellut, viimeisin taitaa olla Heidi Bearsin afrikankukkaeläimet :)

      Poista
  4. Perinteinen lehti ilman muuta. Kiva kun kerroit tuosta lehdestä, mielenkiintoinen. Olen iloinen, kun löysin tieni tänne ihanaan blogiisi. Idearikkaasti toteutettuja koruja. Tuntui tosi kivalta, kun olit löytänyt tiesi minun käsityöblogiini ja liittänyt sen lukemiesi blogien joukkoon ;-) Mukavia pakkaspäiviä sinulle. Terkuin Riitta www.nuppuhome.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riitta, samoin sinulle! Blogisi on ihana ja inspiroiva, joten toki lukijaksi heti liityin :)

      Poista