torstai 7. elokuuta 2014

Tulan liinat saapuivat

Minulle tuli aamupäivällä ihania Tulan kantoliinoja kokeiluun, kiitos Ipanaisen Annille tästä mahdollisuudesta! Ensivaikutelma on positiivinen, ihanan paksuja, tukevia mutta todella pehmoisia liinoja kaikki. Minulla kokeilussa on puuvillaiset Priya (liila kukka/kiemuraliina) ja Mockingbird (harmaasävyinen liina) sekä pellavaa sisältävä Golden Slumbers (keltainen kalanruotokuvioinen).

Mockingbird on puuvillaisista liukkaampipintainen ja sileämpi. Jos johonkin minulla käyneeseen liinaan vertaisin niin saman tyylinen kuin Natibabyn puuvillat, joista olen tykännyt kovasti. Kuosi on todella kaunis ja väriltään liina on tyylikkään harmaasävyinen, tykkään myös vähän erilaisesta raitakuosista (kuvassa tosin liian punasävyinen, liina haluaa selkeästi sulautua meidän aittaan...)

Perusreppu n. 13,5kiloisen esikoisen kanssa oli todella mukava, eikä pojan paino tuntunut missään. Liina oli kiva sitoa ja sileän pintansa ansiosta kiristely oli helppoa, tosin siinä hieman näkyi se, että olen tosi pitkään kantanut esikoista vain repulla ja oli tainnut hieman taidot ruostua...

Peppupussi pysyi hyvin paikoillaan eikä liina liukastellut sidonnassa.

Melkein keskisormea näyttävä kuopus, liina sopii siis myös wannabe-isotteluun ;)

 Priya on kuosiltaan ehdottomasti minun suosikki, ja väriltäänkin miellyttää kovasti. Liina on selkeästi mockingbirdia rouheampi liina, pinnassa on enemmän kuvion tuomaa tahkeutta ja liinassa on ihana pomppujousto sidonnassa. Liina on vähän huonekalukankaan oloista, paksua mutta pehmoista puuvillaa. Tämä on liina, joka varmasti vain paranee käytössä, tuo ehkä mieleen hieman Oschan Starry Nightin tai Ellevillin Jaden rouheudessaan mutta ollen kuitenkin niitä sileämpi. Vaikeaa tämä liinojen kuvailu, melkein kuin viiniä arvostelisi ;)

Ihana liina olkapäille, paksut puuvillat on minun suosikkeja ehdottomasti. 

Golden Slumbersia en ole vielä ehtinyt kokeilla, mutta pinnassa on sitä ihanaa pellavan mukanaan tuomaa kiiltoa. Ei mikään ohukainen pellavaliina tämäkään, joten mielenkiinnolla tätäkin testaan kunhan ehdin. Yleensä pellava ei sovi minulle, mutta saa nähdä tekeekö tämä liina poikkeuksen. Kuosi on kyllä upea ja keltainen sävyltään kaunis. Keltaista liinaa en osaisi itselleni kuvitella, mutta monelle keltainen sopii ihanasti!

Liinat ovat minulla viikon verran, joten ne tulevat varmasti vilahtamaan vielä useamman kerran blogissa kun testaaminen etenee.

3 kommenttia:

  1. Näyttääpä toi Priya näissä sun kuvissa kauniilta! Kanto-ominaisuuksiltakin se vaikuttaisi ihan mulle sopivalta... Hmm.. ;)

    VastaaPoista
  2. Jestas tuo golden slumber on kaunis! Tahtoo o_o mielenkiinnolla jään odottamaan arviotasi. Itelläkin ihka eka pellava kokeilussa. Ainakin vielä oon sitä mieltä että ehkä kivempi kuin hamppu

    VastaaPoista
  3. Toi Golden Slumbers - ai kuola!

    VastaaPoista