tiistai 3. kesäkuuta 2014

Arvontavoitto

Minulla on tapana lapsia nukuttaessa selailla puhelimella mm. facebookkia ja klikkailla samalla osallistumisia arvontoihin. Mutta yllätys olikin suurin, kun eräänä iltana puhelin ilmoitti minua koskevasta julkaisusta ja selvisi, että olin voittanut Woven Wings-nimisen liinafirman arvonnassa toisen palkinnon! Palkintona sain kaulahuivin ja ns. stalkkausvapaa-passin nyt julkaistavasta kokoelmasta. Merkin liinajulkaisut ovat hyvin suosittuja ja kun uusi liina julkaistaan, se loppuunmyydään ihan muutamissa minuuteissa. Olen itsekin joskus ajankuluksi seurannut erään liinan julkaisun ja minä en ehtinyt kuin katsella, mistä löytyy mitäkin kokoja, niin ne oli myyty jo! Saamallani passilla voin hankkia liinan ennen niiden tuloa myyntiin, eli siinä vaiheessa kun firma julkistaa seuraavan liinan julkaisuajankohdan. Toivottavasti sieltä tulisi jotain mieleistä, että pääsisin passini käyttämään!

Huivi saapui eilen ja se on ihana, ihana, Ihana! Niin pehmeä ja kaunis, varmasti pääsee ilmojen viilentyessä paljon käyttöön.



Omenapuu on aloittamassa kukintaansa, vaaleanpunaisia kukkia on runsaasti joten taitaa olla suuri omenasato luvassa. Loppukesällä toivottavasti päästään maistelemaan ensimmäistä kertaa oman puun satoa, taloon syksyllä muuttaessamme oli omenat jo kerätty. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti